CoCo

What you see isnt always what you get!

Rädd!!

Kategori:

Efter ett besök till vårdcentralen i morse för att få träffa en sjuksköterska, så blev jag hemskickad för att iaf få komma tillbaka för att träffa en läkare. Väl tillbaka hos läkaren så fick jag mig en liten utskällning varför jag väntat så länge med att söka hjälp *whoopsie*! Blev tappad på en jäkla massa blod för olika tester - därav reumatism! Så en direkttid till röntgen... Nu vet jag inte vad jag tycker är värst - att få reda på vad det är eller att dom inte hittar något?? 
Jag känner mig som tant agda 90 år... Och är ungefär lika smidig som ett kylskåp (fast vet dock inte om jag kan skylla det på ryggen)...
Oh well... Nu sitter jag iaf här på unilabs och väntar på röntgen och se vad det leder till... 


Kommentera inlägget här: