CoCo

What you see isnt always what you get!

Need sugar..

Kategori:

Förbannat trött och ont i huvudet idag, vaknade i morse och det kändes lite som jag svalt taggtråd - jag är inte imponerad! Har inte tid att vara sjuk nu så hoppas verkligen att det inte blir värre än så här.
Annars såär jag grymt duktig och går till gymmet mest varje dag - även om jag var grymt omotiverad när jag går dit så känns det ändå sjukt skönt efteråt. Men fy fan vad jag saknar sötsaker. 7 dagar utan något sött är som en hel evighet för mig. Har världens Red Bull crawings...men icke! Det kommer inte att ske!
Kommit tillbaka lite i "vad ska jag göra med mig själv" tankarna..vet ju inte riktigt vad jag vill - och det är satans svårt. Har väldigt svårt att se någon framtid för mig själv och vart jag är om sisådär 5 år.
 
Har iaf vart och fixat frillen idag - var på tiden då min kalufs kunde jämföras med ett fågelbo. Men fågelbo nomore!
 
Vet inte riktigt vad ja ska skriva mer, gör ju inget annat än jobba, jobba, städa, tvättar och gymmar nu för tiden!
Kommentera inlägget här: