CoCo

What you see isnt always what you get!

F**King helvetes jävla skitdag...

Kategori:

På sjukt dåligt humör och känner mig lite allmänt aggresiv, det som började som en så bra morgon fick då inte hålla i sig. Nu är jag arg istället! Till råga på allt så ramlade min förbannade klädhängare ner, och när jag väl lyckats sätta tillbaka skiten igen så rasa fanskapet för andra gången.
 
Annars, dieten går helt okey -1,5kg på 1,5 vecka. Vet inte om det är bra eller inte - men det går neråt iaf, och hade det inte gjort det så hade jag gett upp tror jag allt.
 
Sen vill jag återgå med det här med nätdating - varför i helvete vill folk lägga ut och skicka nakenbilder på sig själva till  totalt främmande människor som man möjligtvis bara utbytt fåtalet meningar med.
Not gonna lie - snackade med en snubbe häromdagen som ville att jag skulle skicka "sexiga bilder" - blev inget med det, och helt plötsligt skickar han en bild på hela paketet - WHY DUDE, WHYYYYYY??? Och när man då förklarar att jag är inte intresserad av folk som inte har lite mer självrespekt än det så får man svaret "det är nog inte meningen att vi skall ses"... No shit?!
 
För övrigt, har inte sett på PH sen sisådär 2 säsonger då jag inte haft tid och dessutom inte haft möjlighet att se det från början då jag vart i England när det vart säsongsstart. Men såg ett avsnitt i morse och nu är jag hooked igen! Skit oxå!
 
 
 
Kommentera inlägget här: