CoCo

What you see isnt always what you get!

Det krävs så lite...

Kategori:

Ytterliggare en dag har spenderats på jobbet - suttit x antal timmar i kassan och när man suttit där ett tag och man känner sig lite som en robot å varorna flyger fram över bandet i 190km/h så krävs det så himla lite för att man skall bli på dåligt humör. Men idag va det faktiskt åt andra hållet - efter att jag tagit betalt av en kvinna så säger hon "du är så himla spralligt glad så man blir glad själv"! Det var bara så himla kul att höra...för tyvärr så är sisådär 70% so passerar kassalinjen inte lika trevliga  - på ett eller annat sätt! Men denna kvinna gjorde faktiskt min dag!
 
För övrigt - snart tagit mig igenom min första dag i mitt nyttiga liv - har för första gången i hela mitt liv (tror jag) käkat sparris! Var tvunngen att dubbelkolla hur tusan man tillagar den! Skulle nog tom kunna påstå att det är lite som grekiska för min del och jag är totalt cluesless på så många plan när det kommer till det här med att vara nyttig och medveten om vad man ska äta, och vad som bör undvikas. Men är grymt taggad och om en liten stund bär det av till gymmet. Med risk för att se ut som ett retard så väljer jag att gå dit när det är lite mindre belamrat med folk. Visserligen så har jag valt 24/7 där det tack och lov finns ett tjejgym, men när alla hurtiga brudar ockuperar stället och har stenkoll på va dom sysslar med - så håller jag mig borta!
 
 
Kommentera inlägget här: