CoCo

What you see isnt always what you get!

Aggro Berta....

Kategori: Mina tankar

Känner mig sjukt frustrerad och trött på allting - what a surprice. Vet ju inte vad jag skall hitta på eller ta mig till!! Önskar att det kunde vara lätt nån gång. Trots fantastiska vänner i min närhet så känner jag mig väldigt väldigt ensam.
Med tanke på vad som nyligen hänt och en bekant som ryckts ifrån jordelivet i en fruktansvärd olycka, så försöker jag tänka positiva tankar och ta vara på det man har - men det är jävligt svårt.
Skänker massa styrkekramar till fam Voeltzel och nära och kära i dessa fruktansvärda tider. Så himla orättvist att folk som lever livet till fullo, och är en glädjespridare för alla i sin närhet bara rycks bort i en handvänding.
 
 
Vila i frid Victor!
 
************
 
Sjukt att det är julafton om inte ens en vecka och det är typ 10+ ute. Vart fan är snön? Kan inte ens komma ihåg när det var en vit jul sist. Har iaf tagit in min lilla gran och pyntat hemma så man får lite julstämning. Har handlat dom flesta av mina julklappar men det kommer bli en liten stund i stan i veckan för att slåss me alla andra sista minuten handlare. Fy bövelen!!
 
Och dieten - den går åt helvete..gick ner 3,5 kg men dom har jag nog dessvärre gått upp igen - och säkert en jäkla massa till! Det blir att ta tag i mig själv igen efter jul - innan känns rätt meningslöst - motivationen är just nu helt bortblåst!!
Ge mig styrka!!
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: